yalnizlarkulubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iphone kullanıcısıyım.
1. ekran genel (nav. kamera fotoğraflar vb.)
2. ekran sosyal medya - eğlence
3. ekran abonelik uygulamaları (istanbulkart enabız edevlet igdaş bedaş turkcell vb.)
4. ekran bankalar ve döviz uygulamaları
5. ekran alışveriş uygulamaları
6. ekran oyunlar
7. ekran iş

bu düzene yeni geçtim hoşumada gitti bir süre böyle takılacağım
Çok ekran var gibi hocam, yormuyor mu. Tek ekran ve klasör şeklinde yapıyorum ben hep.