Çok ekran var gibi hocam, yormuyor mu. Tek ekran ve klasör şeklinde yapıyorum ben hep.
ilk izleniömde bir tık yoruyor. ancak her akranda o ekrana özel bir widget olunca çok keyifli duruyor.
örn. iş ekranında mail. banka ekranın döviz kurları, eğlence ekranında youtube widgeti gibi