• 17-02-2024, 14:54:43
    #1
    Sonunda A34 Aldım, 5 yıldan sonra ilk telefonum. Düzene aşırı takıntılı olduğum için tüm optimizasyon ve düzenimi kurmam 4 saatimi aldı.

    Sizin ana ekranınız nasıl arkadaşlar?


  • 17-02-2024, 15:00:20
    #2
    Hiç umursamam böyle şeyleri
  • 17-02-2024, 15:01:15
    #3
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç umursamam böyle şeyleri
    Düzen iyidir hocam, bir yerden başlamak gerek, hayatınız da düzene girer böyle küçük küçük şeyler ile.
  • 17-02-2024, 15:06:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bi odamı bide bilgisayar masaüstümu toplayamıyorum yeni klasor acmak bile cok zor
  • 17-02-2024, 15:12:21
    #5
    Ben de geçen hafta aldım aynı telefondan. Eğer hava durumu iconunu nasıl ekliyeceğini bulursan bana da söyle. Widget olarak değil normal simgesi yok sadece arama yaparsan bulunuyor
  • 17-02-2024, 15:13:35
    #6
    LeViS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de geçen hafta aldım aynı telefondan. Eğer hava durumu iconunu nasıl ekliyeceğini bulursan bana da söyle. Widget olarak değil normal simgesi yok sadece arama yaparsan bulunuyor
    Bu fiyata gerçekten çok iyi bir telefon yapmışlar. Bulursam söylerim hocam,
  • 17-02-2024, 15:16:30
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Telefona ve bilgisayara format atmadan önce hemen düzenin ekran görüntüsünü alırım. Çünkü bazen telefondayken veya acil durumalrda hemen elimin altında olması lazım aramamlıyım onlarca uygulama ve özellik arasında..
    Düzen iyidir.
  • 17-02-2024, 15:18:33
    #8
    hocam iphone kullanıcısıyım.
    1. ekran genel (nav. kamera fotoğraflar vb.)
    2. ekran sosyal medya - eğlence
    3. ekran abonelik uygulamaları (istanbulkart enabız edevlet igdaş bedaş turkcell vb.)
    4. ekran bankalar ve döviz uygulamaları
    5. ekran alışveriş uygulamaları
    6. ekran oyunlar
    7. ekran iş

    bu düzene yeni geçtim hoşumada gitti bir süre böyle takılacağım
  • 17-02-2024, 15:19:33
    #9
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefona ve bilgisayara format atmadan önce hemen düzenin ekran görüntüsünü alırım. Çünkü bazen telefondayken veya acil durumalrda hemen elimin altında olması lazım aramamlıyım onlarca uygulama ve özellik arasında..
    Düzen iyidir.
    Aynen hocam... Aynısını yapıyorum. Zaten pek çok şey aklımda benim. Zihin sarayı gibi bi'nevi.

    Dün de eski telefonumu sıfırlamadan önceki aynı düzeni geçirdim yeni telefona, uygulamalar, widgetlar falan.

    Ezber konusunda yardımı oluyor, minik minik mesela 1-2 saniye zamanlar kazandırıyor.