TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefona ve bilgisayara format atmadan önce hemen düzenin ekran görüntüsünü alırım. Çünkü bazen telefondayken veya acil durumalrda hemen elimin altında olması lazım aramamlıyım onlarca uygulama ve özellik arasında..
Düzen iyidir.
Aynen hocam... Aynısını yapıyorum. Zaten pek çok şey aklımda benim. Zihin sarayı gibi bi'nevi.

Dün de eski telefonumu sıfırlamadan önceki aynı düzeni geçirdim yeni telefona, uygulamalar, widgetlar falan.

Ezber konusunda yardımı oluyor, minik minik mesela 1-2 saniye zamanlar kazandırıyor.