Sonunda A34 Aldım, 5 yıldan sonra ilk telefonum. Düzene aşırı takıntılı olduğum için tüm optimizasyon ve düzenimi kurmam 4 saatimi aldı.

Sizin ana ekranınız nasıl arkadaşlar?