• 16-02-2024, 15:00:01
    #19
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam anlamak için son yerel seçim sonuçlarına bakabilirsin. Hangi semtte?
    Hiç o açıdan bakmadım hocam Altındağ ilçesinde biraz fırsattı arabamı sattım öyle alabildim
  • 16-02-2024, 15:01:50
    #20
    fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç o açıdan bakmadım hocam Altındağ ilçesinde biraz fırsattı arabamı sattım öyle alabildim
    Neresinde hocam
  • 16-02-2024, 15:07:05
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl kontrat yaptım, 2 yıllık peşin ödeyeceğimi söyledim ve iban istedim, tahliye taahhütnamesi imzaladım, beni arayıp diyor ki findeksinize bakıp döneceğiz. Silker misin sabaha mı bırakırsın
    Selamlar hocam çok büyük ihtimalle
  • 16-02-2024, 15:32:38
    #22
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresinde hocam
    Karapürçek mah.
  • 16-02-2024, 15:41:15
    #23
    fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karapürçek mah.
    Abooowwww
  • 16-02-2024, 15:42:07
    #24
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abooowwww
    Noldu hocam bu ne tür bi’ abooowdu
  • 16-02-2024, 15:44:41
    #25
    fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karapürçek mah.
    Hocam tahmin etmiştim en kalabalık nüfuslu mahallelerden biri karapürçek. bundan 10 sene önce bomboş tarlaydı birkaç paket sigaraya arsa veriliyordu orda şimdi neler oldu neler. Semt genelde aile semti o yüzden fena yatırım değil dediğim gibi biraz malum partililerin yaşadığı bir semt (yüzde 80 90 )

    Kiraya verdiniz mi acaba vermediyseniz ben tutayım
  • 16-02-2024, 15:45:09
    #26
    fatihodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu hocam bu ne tür bi’ abooowdu
    Çok suriyeli vardı ne haldedir şimdi bilmiyorum ondan dedim
  • 16-02-2024, 15:49:56
    #27
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tahmin etmiştim en kalabalık nüfuslu mahallelerden biri karapürçek. bundan 10 sene önce bomboş tarlaydı birkaç paket sigaraya arsa veriliyordu orda şimdi neler oldu neler. Semt genelde aile semti o yüzden fena yatırım değil dediğim gibi biraz malum partililerin yaşadığı bir semt (yüzde 80 90 )

    Kiraya verdiniz mi acaba vermediyseniz ben tutayım
    Valla böyle bir şey olduğunu bilmiyordum birisi aracı oldu arabamı sattım aldım. Sıfır 3+1 daire. Kasım ayında kiraya verdim ki kiracıyı da görmedim 😀