Hocam tahmin etmiştim en kalabalık nüfuslu mahallelerden biri karapürçek. bundan 10 sene önce bomboş tarlaydı birkaç paket sigaraya arsa veriliyordu orda şimdi neler oldu neler. Semt genelde aile semti o yüzden fena yatırım değil dediğim gibi biraz malum partililerin yaşadığı bir semt (yüzde 80 90 )
Kiraya verdiniz mi acaba vermediyseniz ben tutayım