masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tahmin etmiştim en kalabalık nüfuslu mahallelerden biri karapürçek. bundan 10 sene önce bomboş tarlaydı birkaç paket sigaraya arsa veriliyordu orda şimdi neler oldu neler. Semt genelde aile semti o yüzden fena yatırım değil dediğim gibi biraz malum partililerin yaşadığı bir semt (yüzde 80 90 )

Kiraya verdiniz mi acaba vermediyseniz ben tutayım
Valla böyle bir şey olduğunu bilmiyordum birisi aracı oldu arabamı sattım aldım. Sıfır 3+1 daire. Kasım ayında kiraya verdim ki kiracıyı da görmedim 😀