• 14-02-2024, 10:19:03
    #19
    Olası çıkacak olan bir hır gürden çekinceniz yoksa %25 arttırıp gönderin hocam
    1-2 sene kirasını alamayıp hala kiracısını çıkartamayan ev sahipleriyle dolu icra daireleri
  • 14-02-2024, 10:25:33
    #20
    Üyeliği durduruldu
    mango840 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olası çıkacak olan bir hır gürden çekinceniz yoksa %25 arttırıp gönderin hocam
    1-2 sene kirasını alamayıp hala kiracısını çıkartamayan ev sahipleriyle dolu icra daireleri
    Tahliye taahütnamesinden çekiniyorum tam anlamıyla bir bilgi yer almıyor internette. İmzam var ama tarih yok bunu kullanabilir mi? Eğer bunu kullanırsa beni 2-3 ay içerisinde evden çıkarabilir mi?
  • 14-02-2024, 10:25:58
    #21
    Emsal 18 iken 14-15k gayet iyi rakamlar. Eski kiracı , güncel rakamın altında olması normal.

    Bizim çevrede emsal kiralar 20k , kiracılar neredeyse beleşe oturuyor 3kdan 5k yapıyorsun kirasını abi fazla diyor indirim istiyor. Pandemide zam bile yapmamıştık. İşte iyi niyetten oluyor bunlar. Direk 20k diyeceksin 15k yapalım diye yalvaracak.

    Bu ülkede iyi niyetli olunca hemen aptal yerine koymaya çalışıyorlar.


    Ev sahibine güzelce anlatın , emsallar 18k diyin , eski kiracı için 14-15k uygun olduğunu söyleyin , kabul etmesi lazım. Etmiyorsa kişide bir sorun vardır.
  • 14-02-2024, 10:27:49
    #22
    UgurBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahliye taahütnamesinden çekiniyorum tam anlamıyla bir bilgi yer almıyor internette. İmzam var ama tarih yok bunu kullanabilir mi? Eğer bunu kullanırsa beni 2-3 ay içerisinde evden çıkarabilir mi?
    6 aydan aşağı sürmüyor, bu ülkede 1-2 ayda hiç bir adli süreç sonuçlanmaz
  • 14-02-2024, 10:28:27
    #23
    UgurBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahliye taahütnamesinden çekiniyorum tam anlamıyla bir bilgi yer almıyor internette. İmzam var ama tarih yok bunu kullanabilir mi? Eğer bunu kullanırsa beni 2-3 ay içerisinde evden çıkarabilir mi?
    İşin olayı zaten tarih atmadan imza attırmak. Bu işten çok güzel ekmek yiyen avukatlar var, hatta arkadaşım sadece bu davaları alıyormuş. Dava başına 7500 istiyorum(piyasanın yarı fiyatı), olurda imza benim değil tarihi ben atmadım falan derlerse 15 daha geliyor en fazla 2 aya çözülüyor diyor. Sonuç olarak anlaşmaya bakın fakat imzayı attığınız için her yıl sonu diken üstünde olacaksınız.
  • 14-02-2024, 10:56:27
    #24
    Tarih olup olmaması hiçbir şeyi değiştirmez ancak sizin taahhütname zaten eş durumundan geçersiz. Eşiniz bile duruma itiraz edebilir. Aile konutu şerhi koymanıza da gerek yok. Sektörün içinde biri olarak söylüyorum ki, internetteki 18.000 TL olan evi takip etmeye devam edin, kiralanmadığını göreceksiniz.

    Normalde orta yol öneren biriyim, %25’i adaletli bulmuyorum ancak sizin yaklaşımınız daha doğru. Kira zaten yüksek, %50 artışı kabul etmiyor. %25 artış yapın, tahliye davası açılırsa bir avukat ile konuşup itiraz edin.

    İlgili yargıtay kararı.

    Yargıtay 12. Hukuk Dairesi'nin 2012/629 E. ve 2012/19408 K. sayılı kararına göre; tahliye taahhütnamesine dayalı takibe konu olan taşınmaz, aile konutu olarak kullanılıyorsa ve “aile konutu” şerhi düşmemiş olsa bile, taahhütnamede her iki eşin imzası bulunmuyorsa, tahliye gerçekleştirilemez.
  • 14-02-2024, 11:02:57
    #25
    Tahliye taahhütnameyi imzaladıysan işiniz sıkıntı

    Rakamda anlaşamamanız durumunda sizi çıkartması an meselesi
  • 14-02-2024, 11:15:22
    #26
    Birebir aynısını yaşıyorum. konuyu takipteyim.
  • 14-02-2024, 11:21:37
    #27
    Siz evi kiraladığınız tarihte evli miydiniz bunu dikkat edin. Başıma gelen olayı aktarayım, kişi 1000 tlye oturuyordu 3000 kabul etmedi 7 gün içerisinde işlemler başladı memurlar evine gitti 1 hafta süre verildi 15.gün ortalama kiracı çıkartıldı. Olay mahkemeye bile düşmedi direk tahliye taahhütnamesi ile çıkartıldı. Çok dikkat edin hocam itiraz etmeniz gerekiyor gelen tahliyeye oda size maksimum 6 ay kazandırır bir ihtimalle. 2 sene Süren davalar tahliye taahhütnamesi olmayan davalar siz zaten mahkeme önünde ben çıkıcam demişsiniz.