Emsal 18 iken 14-15k gayet iyi rakamlar. Eski kiracı , güncel rakamın altında olması normal.

Bizim çevrede emsal kiralar 20k , kiracılar neredeyse beleşe oturuyor 3kdan 5k yapıyorsun kirasını abi fazla diyor indirim istiyor. Pandemide zam bile yapmamıştık. İşte iyi niyetten oluyor bunlar. Direk 20k diyeceksin 15k yapalım diye yalvaracak.

Bu ülkede iyi niyetli olunca hemen aptal yerine koymaya çalışıyorlar.


Ev sahibine güzelce anlatın , emsallar 18k diyin , eski kiracı için 14-15k uygun olduğunu söyleyin , kabul etmesi lazım. Etmiyorsa kişide bir sorun vardır.