Tahliye taahütnamesinden çekiniyorum tam anlamıyla bir bilgi yer almıyor internette. İmzam var ama tarih yok bunu kullanabilir mi? Eğer bunu kullanırsa beni 2-3 ay içerisinde evden çıkarabilir mi?
İşin olayı zaten tarih atmadan imza attırmak. Bu işten çok güzel ekmek yiyen avukatlar var, hatta arkadaşım sadece bu davaları alıyormuş. Dava başına 7500 istiyorum(piyasanın yarı fiyatı), olurda imza benim değil tarihi ben atmadım falan derlerse 15 daha geliyor en fazla 2 aya çözülüyor diyor. Sonuç olarak anlaşmaya bakın fakat imzayı attığınız için her yıl sonu diken üstünde olacaksınız.