• 12-02-2024, 01:01:59
    #1
    Forum sakinleri olarak yönetimden ricamızdır.

    Esmer, sakallı, gergin erkekler olarak her yeri ele geçirmişiz. Moderasyon ekibinde kadınlar da yer almalı diye düşünüyorum.

    Kadının olduğu yer güzelleşir. Ben konularda birbirine giren arkadaşlarımızın bu değişimden sonra foruma takım elbise ve güleryüzle gireceklerine canı gönülden inanıyorum.

    Kampanya tutarsa, 20 yaş ve üzeri çekirdekten yetiştirilmek üzere kadın moderatör adayları çekebilirim foruma.

    Herkes bir arkadaşını çağırsa daha güleryüzlü bir topluluk olabiliriz. : )

  • 12-02-2024, 01:03:31
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Biz böyle iyiyiz hocam gerek yok aman
  • 12-02-2024, 01:03:41
    #3
    Tamam hocam forumdaki kadınlar yazıcak size (!)
  • 12-02-2024, 01:04:03
    #4
    Amaaan sistem çalışıyor zaten boşver hocam
    Hem PM kutularına bakmaktan iş yapamazlar hemde foruma alışma sürecidir şu bu derken ohooio
  • 12-02-2024, 01:06:46
    #5
  • 12-02-2024, 01:08:03
    #6
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz böyle iyiyiz hocam gerek yok aman
    Bu aralar konularda çok kavga çıkıyor. Biraz güzellik lazım buraya.

    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam forumdaki kadınlar yazıcak size (!)
    Soğanı yumruğumla kırıp yiyorum. Bakmazlar bize, çekme bizi.

    Beatbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaaan sistem çalışıyor zaten boşver hocam
    Hem PM kutularına bakmaktan iş yapamazlar hemde foruma alışma sürecidir şu bu derken ohooio
    "Selam, çok güzelsiniz. Ticaret yapalım mı?" diye yazan bile çıkar.
  • 12-02-2024, 01:08:32
    #7
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum sakinleri olarak yönetimden ricamızdır.

    Esmer, sakallı, gergin erkekler olarak her yeri ele geçirmişiz. Moderasyon ekibinde kadınlar da yer almalı diye düşünüyorum.

    Kadının olduğu yer güzelleşir. Ben konularda birbirine giren arkadaşlarımızın bu değişimden sonra foruma takım elbise ve güleryüzle gireceklerine canı gönülden inanıyorum.

    Kampanya tutarsa, 20 yaş ve üzeri çekirdekten yetiştirilmek üzere kadın moderatör adayları çekebilirim foruma.

    Herkes bir arkadaşını çağırsa daha güleryüzlü bir topluluk olabiliriz. : )

    Her beğeni bir destek.


    Önce bi forumu benimseyin. Yıllarınız geçsin, gelecek kişilerin yılları geçsin, ticaret yapsın kızsın,sinirlensin. Hatta yeri geldiğinde şikayet konusu açsın.
  • 12-02-2024, 01:11:30
    #8
    Bir an r10 yerine Esra Erolla alakalı bir foruma girdim sandım 🤣
  • 12-02-2024, 01:13:21
    #9
    Daha 300 sene süremiz varmış, bence acele etmeye gerek yok, daha var.

    https://www.bloomberght.com/cinsiyet...ac-var-2346952