Forum sakinleri olarak yönetimden ricamızdır.
Esmer, sakallı, gergin erkekler olarak her yeri ele geçirmişiz. Moderasyon ekibinde kadınlar da yer almalı diye düşünüyorum.
Kadının olduğu yer güzelleşir. Ben konularda birbirine giren arkadaşlarımızın bu değişimden sonra foruma takım elbise ve güleryüzle gireceklerine canı gönülden inanıyorum.
Kampanya tutarsa, 20 yaş ve üzeri çekirdekten yetiştirilmek üzere kadın moderatör adayları çekebilirim foruma.
Herkes bir arkadaşını çağırsa daha güleryüzlü bir topluluk olabiliriz. : )