Biz böyle iyiyiz hocam gerek yok aman
Bu aralar konularda çok kavga çıkıyor. Biraz güzellik lazım buraya.
Tamam hocam forumdaki kadınlar yazıcak size

(!)
Soğanı yumruğumla kırıp yiyorum. Bakmazlar bize, çekme bizi.
Amaaan sistem çalışıyor zaten boşver hocam
Hem PM kutularına bakmaktan iş yapamazlar hemde foruma alışma sürecidir şu bu derken ohooio
"Selam, çok güzelsiniz. Ticaret yapalım mı?" diye yazan bile çıkar.