yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz böyle iyiyiz hocam gerek yok aman
Bu aralar konularda çok kavga çıkıyor. Biraz güzellik lazım buraya.

onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocam forumdaki kadınlar yazıcak size (!)
Soğanı yumruğumla kırıp yiyorum. Bakmazlar bize, çekme bizi.

Beatbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amaaan sistem çalışıyor zaten boşver hocam
Hem PM kutularına bakmaktan iş yapamazlar hemde foruma alışma sürecidir şu bu derken ohooio
"Selam, çok güzelsiniz. Ticaret yapalım mı?" diye yazan bile çıkar.