Manuel Araç'ı Debriyaj Kullanmadan Vites Arttırmak - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Manuel Araç'ı Debriyaj Kullanmadan Vites Arttırmak
16
●
826
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Manuel Araç'ı Debriyaj Kullanmadan Vites Arttırmak
1
2
10-02-2024, 19:30:41
#10
UbCreative
Web Tasarım ve Yazılım
Domigon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O devir aralıkları hızlandıkça daralıyor maalesef, GAARRRÇÇÇ diye bir ses duyuyorsunuz sonra şanzımanı kucağınıza alıyorsunuz
Daha önce otomatik şanzıman kucağıma aldım hocam iyi bilirim o sesi
10-02-2024, 19:41:34
#11
bizim61
Ama debriyaj varken neden
10-02-2024, 19:54:14
#12
Sunsetmail
Eyer zorlanarak geçerse ÅŸanzıman diÅŸlilerine zarar verir oda maliyetli olur 😅 bence hiç gerek yok yedek parcaci olarak ilk defa duyuyorum daha önce denk gelmedim denemedimde yedek parça lazım olursa konumu bırakıyorum yardımcı olurum
https://www.r10.net/alisveris-bolumu...o-hizmeti.html
10-02-2024, 20:00:23
#13
Grafiktasarimci
Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
Yol yakınken geri dönün bu sevdadan
10-02-2024, 21:42:57
#14
hakan4729
Böyle bir imkan varsada yapmam şanzımanı, dişlileri vs vs kucağıma almamak için
10-02-2024, 22:42:21
#15
ntka
Sanayidekiler taş mı yesin.
Siz vites aralığını yakalamaya devam edin.
11-02-2024, 02:12:42
#16
ahmetyigit
ayoft.com
Daha önce şanzıman değiştirmiş adama bunu asla yaptıramazsınız
11-02-2024, 10:08:24
#17
Muhammed_AG
Uzun ömürlü bir şanzıman için tavsiye etmiyorum hocam
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler