Eyer zorlanarak geçerse şanzıman dişlilerine zarar verir oda maliyetli olur 😅 bence hiç gerek yok yedek parcaci olarak ilk defa duyuyorum daha önce denk gelmedim denemedimde yedek parça lazım olursa konumu bırakıyorum yardımcı olurum

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...o-hizmeti.html