Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O devir aralıkları hızlandıkça daralıyor maalesef, GAARRRÇÇÇ diye bir ses duyuyorsunuz sonra şanzımanı kucağınıza alıyorsunuz
Daha önce otomatik şanzıman kucağıma aldım hocam iyi bilirim o sesi