• 10-02-2024, 19:30:41
    #10
    Web Tasarım ve Yazılım
    Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O devir aralıkları hızlandıkça daralıyor maalesef, GAARRRÇÇÇ diye bir ses duyuyorsunuz sonra şanzımanı kucağınıza alıyorsunuz
    Daha önce otomatik şanzıman kucağıma aldım hocam iyi bilirim o sesi
  • 10-02-2024, 19:41:34
    #11
    Ama debriyaj varken neden
  • 10-02-2024, 19:54:14
    #12
    Eyer zorlanarak geçerse ÅŸanzıman diÅŸlilerine zarar verir oda maliyetli olur 😅 bence hiç gerek yok yedek parcaci olarak ilk defa duyuyorum daha önce denk gelmedim denemedimde yedek parça lazım olursa konumu bırakıyorum yardımcı olurum

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu...o-hizmeti.html
  • 10-02-2024, 20:00:23
    #13
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    Yol yakınken geri dönün bu sevdadan
  • 10-02-2024, 21:42:57
    #14
    Böyle bir imkan varsada yapmam şanzımanı, dişlileri vs vs kucağıma almamak için
  • 10-02-2024, 22:42:21
    #15
    Sanayidekiler taş mı yesin.
    Siz vites aralığını yakalamaya devam edin.
  • 11-02-2024, 02:12:42
    #16
    ayoft.com
    Daha önce şanzıman değiştirmiş adama bunu asla yaptıramazsınız
  • 11-02-2024, 10:08:24
    #17
    Uzun ömürlü bir şanzıman için tavsiye etmiyorum hocam