• 10-02-2024, 18:15:19
    #1
    Sanki ekranda bir boşluk var bir şey eksik gibi geldi.
    2 gün uzak kaldım forumdan bir şey yok olmuş gibi nedir bu ?
  • 10-02-2024, 18:15:53
    #2
    yoooo kim demiş onu yeterince reklam var
  • 10-02-2024, 18:16:38
    #3
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoooo kim demiş onu yeterince reklam var
    Hocam bir şey eksik gibi hissediyorum.
  • 10-02-2024, 18:24:22
    #4
    1 reklam banneri süresi doldu sanırım. onun eksikliğini görmüş olabilirsiniz