R10 Ana sayfada sanki bir eksiklik var ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Ana sayfada sanki bir eksiklik var ?
3
●
162
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Ana sayfada sanki bir eksiklik var ?
10-02-2024, 18:15:19
#1
YusufArda
Sanki ekranda bir boşluk var bir şey eksik gibi geldi.
2 gün uzak kaldım forumdan bir şey yok olmuş gibi nedir bu ?
10-02-2024, 18:15:53
#2
fermayil
yoooo kim demiş onu yeterince reklam var
10-02-2024, 18:16:38
#3
YusufArda
fermayil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yoooo kim demiş onu yeterince reklam var
Hocam bir şey eksik gibi hissediyorum.
10-02-2024, 18:24:22
#4
Misafir
1 reklam banneri süresi doldu sanırım. onun eksikliğini görmüş olabilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler