Konu
R10 Ana sayfada sanki bir eksiklik var ?
10-02-2024, 18:15:19
#1
YusufArda
Sanki ekranda bir boşluk var bir şey eksik gibi geldi.
2 gün uzak kaldım forumdan bir şey yok olmuş gibi nedir bu ?