• 22-06-2009, 19:50:15
    #1
    Kpss ye girecek arkadaş var mı
  • 22-06-2009, 19:53:50
    #2
    geçen sene girdim,önümüzdeki sene birdaha inş.
  • 22-06-2009, 21:24:56
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    giriyorum..öğretmen olduk yine giriyoruz son tekrarları yapıyorum
  • 22-06-2009, 21:25:53
    #4
    girecektim vazgeçtim.Bu sene alanımda alım yok dedim seney işallah.Girecek arkadaşlara başarılar dilerim.
  • 26-06-2009, 20:21:31
    #5
    sınav yarın..girecek arkadaşlara başarılar
  • 26-06-2009, 20:42:49
    #6
    Herkese başarılar
  • 26-06-2009, 23:17:07
    #7
    Ben de giriyorum.

    Her ne kadar 1 dersten çakıp, yaz okulunda süründem de kazanıp seneye Öğretmen olmak için ter dökecez bakalım..

    Çalışmadım ama yine de umut var.

    Herkese başarılar
  • 26-06-2009, 23:20:24
    #8
    Herkese başarılar..
    umarım herkes istediği puana ulaşır...
  • 27-06-2009, 17:20:01
    #9
    Sınav bitti

    Matematik, Anayasa fenaydı. Gerisi güzel.. Her zaman fulle yakın yaptığım matematikten 7-8 boşum var. Olimpiyat mübarek.

    Umarım hayırlısı olur herkes için.