27-28 Haziran Kpss ye girecekler - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
27-28 Haziran Kpss ye girecekler
16
●
784
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
27-28 Haziran Kpss ye girecekler
1
2
22-06-2009, 19:50:15
#1
LordSebbo
Kpss ye girecek arkadaş var mı
22-06-2009, 19:53:50
#2
efe7822
geçen sene girdim,önümüzdeki sene birdaha inş.
22-06-2009, 21:24:56
#3
cellman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
giriyorum..öğretmen olduk yine giriyoruz son tekrarları yapıyorum
22-06-2009, 21:25:53
#4
warchild
girecektim vazgeçtim.Bu sene alanımda alım yok dedim seney işallah.Girecek arkadaşlara başarılar dilerim.
26-06-2009, 20:21:31
#5
cellman
sınav yarın..girecek arkadaşlara başarılar
26-06-2009, 20:42:49
#6
LordSebbo
Herkese başarılar
26-06-2009, 23:17:07
#7
KompLo
Ben de giriyorum.
Her ne kadar 1 dersten çakıp, yaz okulunda süründem de kazanıp seneye Öğretmen olmak için ter dökecez bakalım..
Çalışmadım ama yine de umut var.
Herkese başarılar
26-06-2009, 23:20:24
#8
uysal_rockci
Herkese başarılar..
umarım herkes istediği puana ulaşır...
27-06-2009, 17:20:01
#9
KompLo
Sınav bitti
Matematik, Anayasa fenaydı. Gerisi güzel.. Her zaman fulle yakın yaptığım matematikten 7-8 boşum var. Olimpiyat mübarek.
Umarım hayırlısı olur herkes için.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler