• 27-06-2009, 20:26:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yetişmedi matematik

    11 boş..yuh diorm ya..bu mu geçerlik bu mu güvenirlik...neyi ölçüyosun anlamıyorum ki.. bi de gider eğitim bilimlerinde kapsam geçerliliği sorar hey yarabbim ya..
  • 27-06-2009, 20:30:14
    #11
    bende ancak 14 matematik yapabildim sınav heyecanı başka oluyor.

    Çarpanlara ayırma yıktı bizi
  • 27-06-2009, 22:14:28
    #12
    sizin branş ne hocam ? öğretmenlik için mi girdiniz ?
  • 28-06-2009, 00:27:11
    #13
    Matematik herkesi zorladı.Yapamadığım matematik sorusu vardı Anasını sattığımın yerinde ne yapacaklarını bilmiyorlar.Tarihi kolaylaştırmışlar matematiği zorlaştırıyorlar.Zaman zaten kısıtlı türkçe zaten paragraf oku babam oku... saatlermi dayanır Neyse seneye bidaha şansımızı deneyecez.
  • 28-06-2009, 00:57:38
    #14
    Arkadaşlar Kpss B grubu sınavı için başvuru hangi tarihlerde başlıyor acaba?
  • 28-06-2009, 01:37:52
    #15
    Seneye haberin olur zaten, herkese kpss var değişiklik olmazsa tabi.Unutmamak lazım burası Türkiye
  • 28-06-2009, 17:29:37
    #16
    Benim kardeşim de sınavı bırakıp çıkmış.Hiç denemedim bu sınava girmeyi.bu kadar mı zor
  • 28-06-2009, 21:29:42
    #17
    İnsan ümidini kaybediyor. 16 sene okuyorsun. Kpss ye harıl harıl çalışıyorsun ama KAZAMIYOR, YERLEŞTİRİLMİYORSUN!!!