• 08-02-2024, 23:13:46
    #1
    Merhaba,

    2. Senelik önlisans bölümünden 2022 yılında mezun oldum ve 2. üniversiteye kayıt oldum. Son 2 ya da 3 dönemdir okulun AÖF ücretini yatırmadığımdan öğrenciliğim pasif'e düşmüş ve iş evraklarımı hazırlarken yoklama döneminde olduğumu fark ettim. Okul ücretini yatırıp öğrenciliğimi tekrar aktif duruma getirdiğimde tecilim uzar mı?

    Bu konuda bilgisi olan arkadaşların yardımlarını, yorumlarını rica ediyorum.
  • 08-02-2024, 23:43:57
    #2
    Kesintiye uğramaması gerek diye biliyorum, örneğin ilk üniversitesinin son senesinde bir üniversite daha okumaya başladınız bu durumda erteleme(tecil) devam eder fakat üniversiteyi bitirdiniz tecil dönemi başladı bu süreçte tekrar okumaya başladınız bu durumda tecil dönemi uzamaz.
  • 09-02-2024, 04:09:37
    #3
    Denk üni. tecil yapmaz, eğer 2.ünide önlisans ise tecil edemezsiniz.