Merhaba,

2. Senelik önlisans bölümünden 2022 yılında mezun oldum ve 2. üniversiteye kayıt oldum. Son 2 ya da 3 dönemdir okulun AÖF ücretini yatırmadığımdan öğrenciliğim pasif'e düşmüş ve iş evraklarımı hazırlarken yoklama döneminde olduğumu fark ettim. Okul ücretini yatırıp öğrenciliğimi tekrar aktif duruma getirdiğimde tecilim uzar mı?

Bu konuda bilgisi olan arkadaşların yardımlarını, yorumlarını rica ediyorum.