• 06-02-2024, 01:50:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bende mavilendim .d yakında premium paketlerden birine geçmeyi düşünüyorum. Bu süre zarfında bu forumda ticaret yaptığım, bilgisini, ilgisini esirgemeyen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. Kalbini kırdığım üzdüğum arkadaşlar olduysa affola, nice iyi , hayırlı ticaretlere , iyi forumlar
  • 06-02-2024, 01:51:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benim tık arada gelip gidiyor
  • 06-02-2024, 01:55:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun
  • 06-02-2024, 01:57:35
    #4
    @Yusufsavaci; Kurumsal plus yeter hocam size

    @OzeL; Teşekkür ederim
  • 06-02-2024, 01:58:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=kevsertasarim;1086819904]@Yusufsavaci; Kurumsal plus yeter hocam size QUOTE] darısı sana
  • 06-02-2024, 02:06:51
    #6
    Hayırlı olsun bol kazançlar
  • 06-02-2024, 02:07:54
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Hayırlı olsun, iyi çalışmalar.