Merhaba arkadaşlar, bende mavilendim .d yakında premium paketlerden birine geçmeyi düşünüyorum. Bu süre zarfında bu forumda ticaret yaptığım, bilgisini, ilgisini esirgemeyen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. Kalbini kırdığım üzdüğum arkadaşlar olduysa affola, nice iyi , hayırlı ticaretlere , iyi forumlar