Bazı insanlara güvenmeyeceksin...
45
●3.376
- 01-02-2024, 23:56:47Nerenizle izlediniz videoyu tam olarak? Bireysel silahlanma olsa ne yazar bu videoda ki şahıs tamamen iyi niyetinin kurbanı oldu.. çocuk ansızın arkadan 3el sıktı o sırada adamın belinde silah olsa kaç yazar? adam elini beline atamadan 3 mermiyi boşaltan bu sefer bir şarjörü dizerdi. Bireysel silahlanmanın serbest olduğu ülkelerin bireysel silahlanma izninden önce ki ölüm ve sonra ki ölüm oranlarına bir göz atın. Hele ki böyle bir türk toplumunda silahlanma yasal olsa şu anki haberlerin 3,4 katı gelir.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2024, 00:04:38Üyeliği durdurulduŞahsen ben de önceden sizin gibi düşünüyordum, fakat bunun üzerine oturup ciddi ciddi düşününce mantıksız olduğunu anlıyor insan. Eğer ki bu dediğiniz şekilde bir şey olursa bu ve bunun gibi ölümler 10, 100 katı artar bundan emin olabilirsiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksine devletin bu işe ciddi bir şekilde el atması gerekli, asker-polis harici hiç bir kişi bu şekilde silah taşıyamamalı. Buna ciddi bir önlem alınmalı.
Anca bu şekilde çözülür bu olaylar, ha yine olur mu? Evet yine olur, silah biter bıçak başlar.
Bunun için de cezaların cidden caydırıcı olması gerekli, 3-5-10 hatta 50 yıl olsa yine yetmez. İnsanlar bu cezaları önemsemiyor, göz korkutmuyor. Sadece içeri girdiklerinde korkuyorlar anlıyorlar cezanın ağırlığını ama iş işten geçmeden önce korkmaları lazım.
Bunun için de gerek idam olsun, gerek infaz olsun bir şey yapılmalı. Başka bir canı alıyorsan senin yaşamaya hakkın yok o kadar! - 02-02-2024, 00:24:47mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-arabada silahı neden belimde taşıyım
-herkes herkesin aracında evinde silah olduğunun bilincinde olacak (bi ülkenin en caydırıcı özelliği silah gücü. bunun bireyselleştiğini düşün bkz:kuzey kore,abd,rusya)
-yasal olarak bireysel silahlanma olunca kimse ölmiycek diye bişeyde demedim, tepki süresi diye bir şey var zaten adamlar bu kavramı bu yüzden çıkardı
bende istiyorum bütün dünya silahlarını gömsün herkes el ele tutuşup şarkı söyleyip dans etsinde hayat bu kadar toz pembe değil.
2-3 mesaj önce dediğim gibi video beni üzdüğü için bu yorumu yaptım. politikacı değilim birşeyleri değiştirme çabam yok, yorumdu sadece.
bireysel silahlanma mevzusu tonla istatiksel veriye göre tartışılır. daha fazla yanıtlamıycam.
anlayışınız için teşekkürler iyi forumlar. - 02-02-2024, 00:25:29İtoğl.. Bu kadar rahat, üç kuruş için bir insanın canına kıyabilmesinin başka bir açıklaması olamazdı zaten. Bunu şimdi birde hücreye alırlar. Paşama zarar gelmesin.....TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2024, 00:26:31Şaşırtmadı. Potansiyel örgüt mensubu bunlar ve İzmir göç sebebiyle bunlarla dolu.TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle