Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu adam bireysel silahlanma hakkından faydalanabilseydi belkide şuan hayattaydı, ortalama sayısı 300 bin polisimizin her olaya anında müdahele etmesi mümkün değil polisler koruyucu melekler değil sonuçta ışınlanıp müdahele edebilsin. en azından araçta ve evde silah taşıma hakkı olmalı ben bu şekilde düşünüyorum.
Nerenizle izlediniz videoyu tam olarak? Bireysel silahlanma olsa ne yazar bu videoda ki şahıs tamamen iyi niyetinin kurbanı oldu.. çocuk ansızın arkadan 3el sıktı o sırada adamın belinde silah olsa kaç yazar? adam elini beline atamadan 3 mermiyi boşaltan bu sefer bir şarjörü dizerdi. Bireysel silahlanmanın serbest olduğu ülkelerin bireysel silahlanma izninden önce ki ölüm ve sonra ki ölüm oranlarına bir göz atın. Hele ki böyle bir türk toplumunda silahlanma yasal olsa şu anki haberlerin 3,4 katı gelir.