baalcim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum ortamı bir yıl önce daha iyiydi sanki
12
●366
- 01-02-2024, 17:35:59Bence forum aktif. Eğer samanlıkta iğneyi bulursan insanları da çok iyi. Ben çok güzel forum arkadaşlıkları kurdum.
Ama sinirinizi bozan, haklı olduğunuz ama linç yiyeceğiniz konulara atlarsanız ızdırap oluyor. Elinizi verip kolunuzu kaptıracağınız konulara atlarsanız aynı şekilde.. Abuk konulara gözlerinizi kapatıp, kendinize göre şekillendirdiğiniz şekilde kullanmak gerekiyor platformu
- 01-02-2024, 17:37:50Eskiye göre paylaşım azaldı ticari konular çoğaldı insanlar al - sat için kullanıyor burayı sahibinden misali. (Kendi düşüncem böyle)