• 01-02-2024, 17:25:32
    #10
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl 1 aydır üyesiniz zaten hocam. 😊 1 ayda ne gördünüz ki
    Tam da 1 yıl 1 ay öncesi için konuşuyorum hocam.
  • 01-02-2024, 17:31:43
    #11
    Evet bir durgunluk var
  • 01-02-2024, 17:35:59
    #12
    Bence forum aktif. Eğer samanlıkta iğneyi bulursan insanları da çok iyi. Ben çok güzel forum arkadaşlıkları kurdum.

    Ama sinirinizi bozan, haklı olduğunuz ama linç yiyeceğiniz konulara atlarsanız ızdırap oluyor. Elinizi verip kolunuzu kaptıracağınız konulara atlarsanız aynı şekilde.. Abuk konulara gözlerinizi kapatıp, kendinize göre şekillendirdiğiniz şekilde kullanmak gerekiyor platformu
  • 01-02-2024, 17:37:50
    #13
    Eskiye göre paylaşım azaldı ticari konular çoğaldı insanlar al - sat için kullanıyor burayı sahibinden misali. (Kendi düşüncem böyle)