Bence forum aktif. Eğer samanlıkta iğneyi bulursan insanları da çok iyi. Ben çok güzel forum arkadaşlıkları kurdum.

Ama sinirinizi bozan, haklı olduğunuz ama linç yiyeceğiniz konulara atlarsanız ızdırap oluyor. Elinizi verip kolunuzu kaptıracağınız konulara atlarsanız aynı şekilde.. Abuk konulara gözlerinizi kapatıp, kendinize göre şekillendirdiğiniz şekilde kullanmak gerekiyor platformu