Bu sıralar herkesin mi işleri kötü ?
13
●642
- 29-01-2024, 22:17:01Merhaba sevgili Ichbinalper,
Kümülatif etki olarak bakmak, duruma biraz daha açıklık getirir zannediyorum. Özellikle asgari ücret/üretim maliyetleri kısır döngüsü içerisinden çıkılmadığı müddetçe de durumların daha kötüye gidecek olması kuvvetle muhtemel.
İyi forumlar dilerim.
Dost sevgilerimle,
Alper Kaya - 29-01-2024, 22:26:47Maalesef daha da kötüye gideceği yönünde eğilim var. Şuan bi tık iyi günler, az hissediliyor. Dolar ve Euro baskılanıyor, zor da olsa. Seçimden sonra baskı kademeli kalkınca nanay... Daha buhran günler gelecek gibi (Umarım yanılırım)
Maalesef ısrarla ve yıllarca ekonominin basiretsizce, iyi yönetilememesinin sonuçları ortaya iyice iyice çıkıyor.