Merhaba sevgili Ichbinalper,

Kümülatif etki olarak bakmak, duruma biraz daha açıklık getirir zannediyorum. Özellikle asgari ücret/üretim maliyetleri kısır döngüsü içerisinden çıkılmadığı müddetçe de durumların daha kötüye gidecek olması kuvvetle muhtemel.

İyi forumlar dilerim.

Dost sevgilerimle,
Alper Kaya