Merhaba sevgili Ichbinalper,
Kümülatif etki olarak bakmak, duruma biraz daha açıklık getirir zannediyorum. Özellikle asgari ücret/üretim maliyetleri kısır döngüsü içerisinden çıkılmadığı müddetçe de durumların daha kötüye gidecek olması kuvvetle muhtemel.
İyi forumlar dilerim.
Dost sevgilerimle,
Alper Kaya