Maalesef daha da kötüye gideceği yönünde eğilim var. Şuan bi tık iyi günler, az hissediliyor. Dolar ve Euro baskılanıyor, zor da olsa. Seçimden sonra baskı kademeli kalkınca nanay... Daha buhran günler gelecek gibi (Umarım yanılırım)
Maalesef ısrarla ve yıllarca ekonominin basiretsizce, iyi yönetilememesinin sonuçları ortaya iyice iyice çıkıyor.