• 29-01-2024, 02:05:12
    #1
    Bildirim reklamı versen bu kadar etkileşim almaz, süre 5dkya inse her dakika ilk yorumum yazan çıkar nasıl oluyor bu. Bu gece de bitmez yarışma 😂😂
  • 29-01-2024, 02:06:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bildirim değil hiç bir reklam türü bu kadar etkileşim toplayamaz valla.

    R10’un 2024’deki enleri konusuna giricek bence o konu.
  • 29-01-2024, 02:08:40
    #3
    Dijital Pazarlama Ajansı
    olay nedir?
  • 29-01-2024, 02:10:44
    #4
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay nedir?
    https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...deriyoruz.html bu konu hocam herkesin 5 hakkı var ama birkaç kişi silip tekrar yazıyor ve yarışma asla bitmiyor
  • 29-01-2024, 02:26:26
    #5
    Valla ya bu kadarını tahmin etmemiştim
  • 29-01-2024, 02:28:40
    #6
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ya bu kadarını tahmin etmemiştim
    5dk’ya düşsün o yarışma bu gece yine bitmez hocam, 100 kişi okuyor konuyu 😄😄
  • 29-01-2024, 02:29:31
    #7
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5dk’ya düşsün o yarışma bu gece yine bitmez hocam, 100 kişi okuyor konuyu 😄😄
    Ben daha hiç mesaj yapmadım saklıyorum haklarım bitmesin diye Kesin yıl sonu popülere girer
  • 29-01-2024, 02:32:44
    #8
    Hocam konuyu yeni gördüm 😄
    10dk - 5dkya düşerse ve yorum yapanlar silip tekrar yapmazsa Şubat sonu gibi kazanan belli olur 😂
    Bende hakkımı saklıyorum 👍
  • 29-01-2024, 02:33:42
    #9
    Biz de tahmin edemedik. Merak etmeyin. Bitirene kadar süreyi düşüreceğiz