SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olay nedir?
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...deriyoruz.html bu konu hocam herkesin 5 hakkı var ama birkaç kişi silip tekrar yazıyor ve yarışma asla bitmiyor