Bir limiti vardır herhalde, günde 10 kişiye gönderilebilir gibisinden. Yoksa sürekli rastgele kişilerden ödeme istenip içinden belki birisi yanlışlıkla onaylar diye bekleyenler olur
Saçma sapan bir özellik isteyen zaten borcunu atar özelliği ne gerek var ek olarak yeni bir dolandırıcılık yöntemi olacak
Öyle demeyin hocam özellikle ticari işlemlerde faydası olacaktır. Adamdan ödeme almak için faturasını kesiyoruz bekliyoruz ödeme yapıcak diye bazıları unutuyor hatırlatmak zorunda kalıyoruz o sebep ile bu tarz bir özellik bir noktada iyi oldu