Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan bir özellik isteyen zaten borcunu atar özelliği ne gerek var ek olarak yeni bir dolandırıcılık yöntemi olacak
Öyle demeyin hocam özellikle ticari işlemlerde faydası olacaktır. Adamdan ödeme almak için faturasını kesiyoruz bekliyoruz ödeme yapıcak diye bazıları unutuyor hatırlatmak zorunda kalıyoruz o sebep ile bu tarz bir özellik bir noktada iyi oldu