Güne sallanarak başladık. Geçmiş olsun İzmir - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Güne sallanarak başladık. Geçmiş olsun İzmir
11
●
410
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Güne sallanarak başladık. Geçmiş olsun İzmir
1
2
27-01-2024, 08:26:29
#1
MuratCENGEL
Bilgiler yanlış değilse 5.1 ile sallanarak uyandık bugün. Epey salladı ve ürkütücü idi. Geçmiş olsun arkadaşlar
27-01-2024, 08:28:01
#2
Haz
Geçmiş olsun hocam. 5,1 sert sayılabilecek şiddette. Hissettirmiştir baya.
27-01-2024, 08:29:49
#3
Netlack
Canlı canlı sallandık hocam bizde , geçmiş olsun hepimize
27-01-2024, 08:30:24
#4
NAYA
Geçmiş olsun hocam. Allah'ım korusun.
27-01-2024, 08:31:32
#5
melekkgk
Çok geçmiş olsun Allah bir daha göstermesin
27-01-2024, 08:44:48
#6
Asmus1990
Bu gece deprem bildirimi telefondan hiç susmadı iç dalgaya alıncak konular değil valla.
27-01-2024, 08:47:28
#7
Hans
Geçmiş olsun hocam
27-01-2024, 09:02:35
#8
Guntay
Geçmiş olsun hocam
27-01-2024, 09:33:18
#9
Oyun_Bozan
Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler