• 27-01-2024, 08:26:29
    #1
    Bilgiler yanlış değilse 5.1 ile sallanarak uyandık bugün. Epey salladı ve ürkütücü idi. Geçmiş olsun arkadaşlar
  • 27-01-2024, 08:28:01
    #2
    Geçmiş olsun hocam. 5,1 sert sayılabilecek şiddette. Hissettirmiştir baya.
  • 27-01-2024, 08:29:49
    #3
    Canlı canlı sallandık hocam bizde , geçmiş olsun hepimize
  • 27-01-2024, 08:30:24
    #4
    Geçmiş olsun hocam. Allah'ım korusun.
  • 27-01-2024, 08:31:32
    #5
    Çok geçmiş olsun Allah bir daha göstermesin
  • 27-01-2024, 08:44:48
    #6
    Bu gece deprem bildirimi telefondan hiç susmadı iç dalgaya alıncak konular değil valla.
  • 27-01-2024, 08:47:28
    #7
    Geçmiş olsun hocam
  • 27-01-2024, 09:02:35
    #8
    Geçmiş olsun hocam
  • 27-01-2024, 09:33:18
    #9
    Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın