Konu
Güne sallanarak başladık. Geçmiş olsun İzmir
27-01-2024, 08:26:29
#1
MuratCENGEL
Bilgiler yanlış değilse 5.1 ile sallanarak uyandık bugün. Epey salladı ve ürkütücü idi. Geçmiş olsun arkadaşlar