• 21-06-2009, 14:43:10
    #19
    şimdi 2dersten kalmışım ben bu bütünleme sınavı için bişey yapmaya gerek var mı yoksa giriş belgesi bişey yapmadan geliyor mu
  • 21-06-2009, 17:50:29
    #20
    Bitti çok şükür

  • 21-06-2009, 22:29:33
    #21
    Bende 3. Sınıftan İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku dersini bekliyordum. Mezun olamamıştım geçen yıl. Vermişim çok şükür.

    Bende mezun olabildim sonunda.