• 21-06-2009, 00:55:07
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dakikada 60 kere F5 e basıyorum ama banamısın demiyor
  • 21-06-2009, 01:13:14
    #11


    Daha yeni bakma fırsatı buldum.Ben geçtim darısı diğer arkadaşlarımın başına.
  • 21-06-2009, 01:24:40
    #12
    Üyeliği durduruldu


    bende şimdi bakabildim ve mezun oldum

    darısı devam edenlerin başına artık
  • 21-06-2009, 01:27:38
    #13
    Bütünlemeye kaldık

  • 21-06-2009, 01:40:01
    #14
    Baktığım kişi zayıfsız geçmiş Darısı devam edenlerin ve bütünlemeye kalanların başına.

    Bizim aöl ne zamana acıklanacak aceba
  • 21-06-2009, 08:31:45
    #15


    insan bir dersten bari geçer be
  • 21-06-2009, 09:14:09
    #16
    2 dersten geçmişim 5 dersten büt
  • 21-06-2009, 12:41:05
    #17
    hep çalışacam çalışacam deyip kitabın yüzünü açamadan girdim tüm sınavlara zaten bir de diğer üniversitenin sınavları var ama toplam 7dersten 5ini geçmişim hiç okumadan hayırlısı artık
  • 21-06-2009, 14:18:41
    #18
    Buda bizim elemanın