• 23-01-2024, 13:40:44
    #28
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim senin yerine senin için yazmıyorum. bedel ödendi.

    not: evliyim ve evli olduğumu biliyor :/

    https://hizliresim.com/8droj33
  • 23-01-2024, 13:41:03
    #29
    İnsan oğlu ciğ süt emmiş
  • 23-01-2024, 14:08:00
    #30
    Olaya şu açıdan bakmak lazım, biraz daha büyümüş oldun.

    Ne demiş atalarımız:

    “Ana Gibi Yâr, Bağdat Gibi Diyar Olmaz”
  • 23-01-2024, 14:35:59
    #31
    Güven meselesinde erkek kadın diye ayırmak doğru olmaz ama kadınların daha duygusal ve detaycı yaklaştığını herkes bilir.

    Duygular ön plandaysa oradan darbe yersiniz.
    Detaycılığı ön plandaysa oradan darbe yersiniz.

    Senden daha iyi bir tercih ortaya çıkmış , sen tekmelenmişsin. Belki daha çok ilgilenen biridir belki daha yakışıklıdır veya maddi olarak daha güçlü biridir bilemiyorum hangisi ağır bastıysa.

    Bir kişiyi karşılıksız sadece annesi sever.
  • 23-01-2024, 17:27:36
    #32
    bence bu kadına verilecek en güzel cevap ( sen bilirsin
  • 23-01-2024, 17:52:59
    #33
    Erkekler tarih boyunca kadına değer vermedi. Modern zamanlarda kadınlara değer veriyoruz. İşin kötüsü fazla değer veriyoruz. Kadın erkeğin elinin kiridir. Bu kadar. İşine gelmiyorsa tak sepeti koluna diyeceksin. Seni terkeden kadın büyük ihtimalle diğerinden de tekme yiyecektir. Hayat böyledir. Bir nevi karma.
  • 23-01-2024, 18:25:46
    #34
    Evcilik oynuyorsunuz güzel kardeşim, bu kadar ciddiye almamak gerekiyor.
    Flört etmek iyi günde kötü günde ölüm sizi ayırana kadar verilmiş bir söz değildir.
    Flört bir evcilik oyunudur ve biri oyunu bitirdiğinde sanki ciddi bir şey yaşıyormuşsunuz gibi sitem etmemelisiniz.

    Flörtün amacı tecrübe kazanmak ve birbirini tanımaktır.
    Kız seni tanımış ve ilerleyecek duygusal ya da mantıksal beklentisini bulamamış.
    Ya da senden daha yakın duygusal bağ kurduğu birini bulmuş ve artık oynamak istemiyor.
    Erkekler de kız arkadaşlarından hatta karılarından daha seksi bir kız kendilerine ilgi gösterdiğinde aldatmaktan pek çekinmezler.

    Dünyada bir sürü güvenilir vefalı karakterli ama güzel olmayan kız var.
    Erkekler bu güvenilir karakterli kızlar yerine ilgi çeken güzel ve bir çok erkeğin isteyeceği kızları seçerler.
    Sonra da bu kız kendine ilgi gösteren daha zengin daha yakışıklı bir adam için terkeder ya da aldatırsa sanki bir ömür beaberlik için söz verilmiş gibi tüm kadınları suçlarlar.

    Aynısı kadınlar için de geçerli.
    Kadınlar da karakterli iyi huylu sıradan beta sayılan erkekleri değil zengin yakışıklı baskın karakterli alfa denilen erkekleri tercih ederler.
    Böyle erkekler de bir kadına bağlı kalmayıp boynuzu takınca tüm erkekler güvenilmez derler.

    Aslında güvenilmez olan tüm insanlardır.
    Çünkü eline daha iyi fırsat geçiren yok ben daha vasatı ile yetineceğim demez.
    O yüzden işin felsefesini anlamaya çalışırsanız gereksiz beklentilere girip gereksiz hayal kırıklıkları yaşamazsınız.
  • 23-01-2024, 20:11:51
    #35
    Beni bir kardeşin olarak gör ve beni yanlış anlama ama sana göre her şey çok güzel gidiyormuş demek ki karşı tarafın hiç suçu yok demiyorum, en büyük suç o tarafta olmasaydı arada başkası olmazdı. Seni aldattığını sevgiliyken öğrendin en azından deyip bardağın dolu tarafından bakıp hayatına devam edeceksin, kim bilir ne güzel bir şeyin farkında olman için böyle bir acı çekmen gerekti
  • 23-01-2024, 20:25:09
    #36
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evcilik oynuyorsunuz güzel kardeşim, bu kadar ciddiye almamak gerekiyor.
    Flört etmek iyi günde kötü günde ölüm sizi ayırana kadar verilmiş bir söz değildir.
    Flört bir evcilik oyunudur ve biri oyunu bitirdiğinde sanki ciddi bir şey yaşıyormuşsunuz gibi sitem yapmamalısınız.

    Flörtün amacı tecrübe kazanmak ve birbirini tanımaktır.
    Kız seni tanımış ve ilerleyecek duygusal ya da mantıksal beklentisini bulamamış.
    Ya da senden daha yakın duygusal bağ kurduğu birini bulmuş ve artık oynamak istemiyor.
    Erkekler de kız arkadaşlarından hatta karılarından daha seksi bir kız kendilerine ilgi gösterdiğinde aldatmaktan pek çekinmezler.

    Dünyada bir sürü güvenilir vefalı karakterli ama güzel olmayan kız var.
    Erkekler bu güvenilir karakterli kızlar yerine ilgi çeken güzel ve bir çok erkeğin isteyeceği kızları seçerler.
    Sonra da bu kız kendine ilgi gösteren daha zengin daha yakışıklı bir adam için terkeder ya da aldatırsa sanki bir ömür beaberlik için söz verilmiş gibi tüm kadınları suçlarlar.

    Aynısı kadınlar için de geçerli.
    Kadınlar da karakterli iyi huylu sıradan beta sayılan erkekleri değil zengin yakışıklı baskın karakterli alfa denilen erkekleri tercih ederler.
    Böyle erkekler de bir kadına bağlı kalmayıp boynuzu takınca tüm erkekler güvenilmez derler.

    Aslında güvenilmez olan tüm insanlardır.
    Çünkü eline daha iyi fırsat geçiren yok ben daha vasatı ile yetineceğim demez.
    O yüzden işin felsefesini anlamaya çalışırsanız gereksiz beklentilere girip gereksiz hayal kırıklıkları yaşamazsınız.

    Bu yazıyı çerçeveletip duvara asasım geldi.
    Kaleminize, fikirlerinize ve tecrübelerinize sağlık. 👏👏