Beni bir kardeşin olarak gör ve beni yanlış anlama ama sana göre her şey çok güzel gidiyormuş demek ki karşı tarafın hiç suçu yok demiyorum, en büyük suç o tarafta olmasaydı arada başkası olmazdı. Seni aldattığını sevgiliyken öğrendin en azından deyip bardağın dolu tarafından bakıp hayatına devam edeceksin, kim bilir ne güzel bir şeyin farkında olman için böyle bir acı çekmen gerekti