Erkekler tarih boyunca kadına değer vermedi. Modern zamanlarda kadınlara değer veriyoruz. İşin kötüsü fazla değer veriyoruz. Kadın erkeğin elinin kiridir. Bu kadar. İşine gelmiyorsa tak sepeti koluna diyeceksin. Seni terkeden kadın büyük ihtimalle diğerinden de tekme yiyecektir. Hayat böyledir. Bir nevi karma.