• 17-01-2024, 12:09:03
    #19
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam tum masrafları cıkarınca 55-65k cebde kalıyor sen gelmıs askerı ucretın bıraz ustu dıyorsun ucretler artık mevkı makama okudugun universiteye bakmıyor daha dun yan komsumuz insaat sekotrunde aylık 200 bın tl usta arıyorlar bulamıyorlar dıyordu hatta haberlere bıle konu oldu
    işin içinde biri olduğunu düşünüyorum. Kimse uyanmasın diye öyle diyor
  • 17-01-2024, 13:12:34
    #20
    Aynı işi bende yaptım arkadaş abartmış o rakamlar yok günlük 15 saat çalışsan yeni zamlarla ortalama sana kalan 35 40 i geçmez
  • 17-01-2024, 13:20:51
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her işin zorluğu var. Net 100 k kazanılmaz. Brüt 100 k olur ama maksimum cebe kalan 40-50 k oluyor aylık. Her gün 15 saat çalışabilecek insan vücudu da yok. Allah korusun sağlıkta önemli.
  • 17-01-2024, 13:27:19
    #22
    Edit: 30 günün 30'unda çalıştığınızı varsayıyorsunuz ? 6x4 = 24 gün hesapla birde haftada 1 gün çalışmadığını düşün. Ayrıca 15 saat 2 vardiya yapar kaç gün insan öyle çalışabilir?

    Edit: şehirden şehire fark ediyor mu ? ediyorsa ne kadar eder burada işin içinde olan insanlar vardır. Örnek: Eskişehir'de_?
  • 17-01-2024, 13:57:00
    #23
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam tum masrafları cıkarınca 55-65k cebde kalıyor sen gelmıs askerı ucretın bıraz ustu dıyorsun ucretler artık mevkı makama okudugun universiteye bakmıyor daha dun yan komsumuz insaat sekotrunde aylık 200 bın tl usta arıyorlar bulamıyorlar dıyordu hatta haberlere bıle konu oldu
    Yazmadan edemeyeceğim, aylık 200bin tl maaşa inşaat ustası bulunamadığına inanan kişiye boğaz köprüsünü bütçesini sarsmayacak şekilde çok uygun fiyata satabilirim.
  • 17-01-2024, 14:31:04
    #24
    Hocam şehir hangi şehir ver ortalama kaç paket atıyorsunuz
  • 17-01-2024, 16:10:29
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ne kadar kazançlı olursa olsun, iyi ve rahat bir iş olsa holding patronları kendi tanıdıklarını doldurur. İşin zor kısmı her zaman işçiye bırakılır. Kurye 100k kazanıyorsa bu bölgeye ve yapılan işin kalitesine bağlıdır. Ama şundan emin olun, onu bile fazla görüp kısmak için elinden geleni yapacak sürüyle şirket holding ve patron var. kendilerini tanrı -firavun gibi görüyorlar.

    2005-2006 yıllarında Ankarada yaya kurye olarak çalıştım. Çoban bile olmaması gereken haydut insanlar sektörü ele geçirmiş durumdaydı. Bir taraftan işçinin üstüne biniyorlar, diğer yandan müşteriye ulaşan hizmetin kalitesini düşürüyorlar.
  • 17-01-2024, 16:12:01
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Rheme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı işi bende yaptım arkadaş abartmış o rakamlar yok günlük 15 saat çalışsan yeni zamlarla ortalama sana kalan 35 40 i geçmez
    Etilerde günde 100 kırbaç teslim edersen belki yevmiye kurtarır.
  • 17-01-2024, 17:50:56
    #27
    Hayırlı olsun hak edilen para. Bu arada Doktor Öğretim Üyesi Bilgisayar Mühendisi maaşı 50-55 bin TL