Ne kadar kazançlı olursa olsun, iyi ve rahat bir iş olsa holding patronları kendi tanıdıklarını doldurur. İşin zor kısmı her zaman işçiye bırakılır. Kurye 100k kazanıyorsa bu bölgeye ve yapılan işin kalitesine bağlıdır. Ama şundan emin olun, onu bile fazla görüp kısmak için elinden geleni yapacak sürüyle şirket holding ve patron var. kendilerini tanrı -firavun gibi görüyorlar.

2005-2006 yıllarında Ankarada yaya kurye olarak çalıştım. Çoban bile olmaması gereken haydut insanlar sektörü ele geçirmiş durumdaydı. Bir taraftan işçinin üstüne biniyorlar, diğer yandan müşteriye ulaşan hizmetin kalitesini düşürüyorlar.