Türkiye-İran sınırı mayınlardan temizleniyor.
15
●802
- 08-01-2024, 14:08:31Üyeliği durdurulduAaah, ah. Neler yazarım da işte olmuyor. Türkler savaşmaya başlarsa şeytanı cehennemde esir alırmış. Bunu bildikleri için bizimle savaşmak yerine daha kolay methodunu uyguluyorlar. Birbirimize kışkırtma.. Darbeler.. Ekonomiksel problemler yüzünden Türkün Türke küsmesi.. Komşun, akraban, sevdiğin insanlarla içli dışlı olmamak. Herkesten korkar hale getirmek, iç karışıklığa sürüklemek. Başardılar zaten. Her geçen yıl daha da içe kapanıyoruz. En sonunda patlak verecek. Kuzey ırak şu anda kürdistan yönetiminde zaten aramızda çok bir mesafe kalmadı.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2024, 14:12:23Gerçekten buna inanıyor musunuz? Adamlar adım adım içeriden işgal için farklı ülkelerden mülteci görünümlü militanlarını ülkemize yerleştirdiler, yerleştirmeye de devam ediyorlar. Ayrıca zaten halihazırda farklı devletlerin topraklarımız üzerinde hak sahipliği söylemleri var (Hatay, Ağrı ve Güneydoğu hattı) lakin büzüksel yetmezlikten şu an için savaş açamıyorlar ve bize toprak verecekler hemi? Maalesef gerçekle uzaktan yakından alakası yok bu düşüncenizin..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2024, 14:19:01tesadüfi olamaz son 20 senedir yaşananlar.
insanlardaki milliyetçilik duygularının bitirilmesi.
Daha materyalist rahat yaşamın tadına baktırılması ve kolay para algısının yaratılması.
Toplumsal birlik komşuluk, ebeveynlik, kardeşlik, ataerkil yapının bozulması.
Evde yapılan gıdaların yerini hazır gıdaların ve hızlı tüketim ürünlerinin alması.
bence bizim türk toplumunun geçmişten bugüne bizden yaşça büyüklerin kıt kanaate sabır eden yapının devletçi bir toplumun varolması bizleri yenilmez kılan en büyük güçtü. Günümüzde maalesef bir delik açıldı bu yapıda. - 09-01-2024, 01:08:12hocam şuanda girdiğimiz yerler boydan boya bir hat oluşturmamız sence bir tesadüf mü ? orada bir devlet kurulması halinde bir daha bu topraklardan çekilmicez. Sonuç olarak onlarda bize vermek zorunda kalacaklar. Tabi, bu toprak kazanma ileride nasıl sorunlara yol açar bilemiyorum. Toprak kazanma bize bir şeyler sağlar mı oda ayrı bir tartışma konusu. Orada bir devlet kurup belkide bize musallat edecekler güçlendirip.Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle