Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten buna inanıyor musunuz? Adamlar adım adım içeriden işgal için farklı ülkelerden mülteci görünümlü militanlarını ülkemize yerleştirdiler, yerleştirmeye de devam ediyorlar. Ayrıca zaten halihazırda farklı devletlerin topraklarımız üzerinde hak sahipliği söylemleri var (Hatay, Ağrı ve Güneydoğu hattı) lakin büzüksel yetmezlikten şu an için savaş açamıyorlar ve bize toprak verecekler hemi? Maalesef gerçekle uzaktan yakından alakası yok bu düşüncenizin..
hocam şuanda girdiğimiz yerler boydan boya bir hat oluşturmamız sence bir tesadüf mü ? orada bir devlet kurulması halinde bir daha bu topraklardan çekilmicez. Sonuç olarak onlarda bize vermek zorunda kalacaklar. Tabi, bu toprak kazanma ileride nasıl sorunlara yol açar bilemiyorum. Toprak kazanma bize bir şeyler sağlar mı oda ayrı bir tartışma konusu. Orada bir devlet kurup belkide bize musallat edecekler güçlendirip.