escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyuna gelmedik Bop tıkır tıkır işliyor halk da islamla siyasal islamı karıştırıp kafasını kullanıp sorgulayamıyor BETER OLURLARKEN bizide ediyorlar.
Aaah, ah. Neler yazarım da işte olmuyor. Türkler savaşmaya başlarsa şeytanı cehennemde esir alırmış. Bunu bildikleri için bizimle savaşmak yerine daha kolay methodunu uyguluyorlar. Birbirimize kışkırtma.. Darbeler.. Ekonomiksel problemler yüzünden Türkün Türke küsmesi.. Komşun, akraban, sevdiğin insanlarla içli dışlı olmamak. Herkesten korkar hale getirmek, iç karışıklığa sürüklemek. Başardılar zaten. Her geçen yıl daha da içe kapanıyoruz. En sonunda patlak verecek. Kuzey ırak şu anda kürdistan yönetiminde zaten aramızda çok bir mesafe kalmadı.