• 07-01-2024, 22:00:28
    #46
    Allah şifa versin hocam size bağışlasın,
    Allah kimseyi evladıyla sınamasın
  • 07-01-2024, 22:44:33
    #47
    Rabbim şifa versin. Korkma genelinde oluyor erken doğumsa zaten oluyor. Benimkindede oldu birkaç güne toparlar.
  • 07-01-2024, 23:08:31
    #48
    Allah şifalar versin, Tez zamanda aglıgına kavuşur ve kucagınıza alırsınız inşallah.
  • 07-01-2024, 23:25:58
    #49
    En iyisi sanırım
    Tez vakitte sağlığına tekrar kavuşması dileğiyle.
    Allah analı babalı büyütsün.
  • 07-01-2024, 23:57:06
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin, özeldemi yoksa devlettemi bebek
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok geçmiş olsun hocam, acil şifalar diliyorum.
    mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin hocam, yayğın bir durum 1 hafta 10 gün bazen 20 gün kalabiliyorlar.
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah acil şifalar versin, dualarımız sizinle
    Sys06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Acil Şifalar Versin Hocam.
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acil şifalar dilerim hocam, Allah yardımcınız olsun.
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim tez zaman da şıfasını versin kucağınıza almayı nasip etsin.
    Kermites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tez zamanda şifa bulsun inşallah amin
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim şifa versin, güzel haberlerinizi bekliyoruz.
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın. Mutlu, mesut ve sağlıklı bir ömür nasip etsin.
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin hocam çok geçmiş olsun. Sağlıkla kucağınıza alırsınız İnşAllah 🙏
    fatihhira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin. Benimde kızım 1 ay erken doğum olmuştu.15 gün küvezde kaldı . Kendinizi çok panikletmeyin eşinizede destek olun, inşallah en kısa sürede atlatırsınız bugünleri.
    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurban olduğum, tez zamanda sağlığına kavuşsun güzel kuzum soğuk kanlı olmaya çalışın, siz ne kadar iyi olursanız ona o kadar iyi bakarsınız. <3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifalar versin, bu çok sık durum sanırım hem yeğenim hem de arkadaşımın çocuğunda aynısı olmuştu. Şükür ikisi de şu an 5 yaşındalar sağlıklılar. Sizin oğlunuz da Allahın izniyle iyileşecek aslan gibi olacaktır.
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin Sağlığına kavuşsun bir an önce. Şehir hastanesinde hiç sebepsiz 10 gün yoğun bakımda kaldı bizim oğlumuz da. crp 4 -5 miş diye bir sürü antibiyotik yediler hala onların sıkıntısını çekiyor. zerre güvenim yok hastanelere. düzgün bir çocuk doktoru bulmak lazım. hatta öncesinde yoğun bakımda boş yatak var mı diye sordu baktılar varmış olmasa çıkacaktık muhtemelen. devletten para lamak için apaçık yolsuzluk yaptıkları kaç yere şkayet ettik ama malesef zaten ahbap çavuş ilişkisi var aralarında.
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim acil şifalar versin inşallah Rabbim sizlere bağışlasın
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH şifa versin inşallah hocam rabbim yar ve yardımcınız olsun
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim şifalar versin hocam, dualarımız bebeğinizle.
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin, inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız, dualarımız sizinle.
    MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım kimseyi çocuğuyla sınama, tez zamanda çıkarsınız inşallah
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acil şifalar dilerim.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam. Tez zamanda sağlığına kavuşur evladınız inşallah.
    fubur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah acil şifalar versin hocam.
    tnbekr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabb'im tez zaman da şifa nasip etsin inşALLAH.
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam...
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin geçmiş olsun hocam
    peerless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım Şâfî ismi ile şifa nasip etsin inşAllah. Tez zamanda sağlıcakla kucağınıza almanız dileğiyle.
    aksaraysehri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah
    cnsonr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifa versin hocam size bağışlasın,
    Allah kimseyi evladıyla sınamasın
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim şifa versin. Korkma genelinde oluyor erken doğumsa zaten oluyor. Benimkindede oldu birkaç güne toparlar.
    neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah şifalar versin, Tez zamanda aglıgına kavuşur ve kucagınıza alırsınız inşallah.
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tez vakitte sağlığına tekrar kavuşması dileğiyle.
    Allah analı babalı büyütsün.
    Allah razı olsun ❤️
  • 08-01-2024, 00:24:25
    #51
    Üyeliği durduruldu
    ALLAH bağışlasın, hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah.
  • 08-01-2024, 00:28:42
    #52
    Allah yardımcınız olsun , inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur
  • 08-01-2024, 00:31:29
    #53
    rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah
  • 08-01-2024, 01:16:01
    #54
    Allah şifa versin, çok geçmiş olsun hocam .